Trzecioklasiści w Warszawie – POZNAJ POLSKĘ

17 listopada 2021r. klasy 3 szkoły podstawowej, pojechały na wycieczkę do Warszawy w ramach programu ministerialnego POZNAJ POLSKĘ.

W środę, wczesnym rankiem wyjechaliśmy ze Starorzecza. Dotarliśmy do stolicy o 9.00 i od razu poszliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Było tam dużo różnych, ciekawych eksperymentów do zrobienia i wiele ciekawych stanowisk do obejrzenia. Po kilku godzinach zwiedzania udaliśmy się do planetarium. Na początku widzieliśmy gwiazdozbiory, a potem obejrzeliśmy film „Polaris”. Był też czas na zakupy w sklepiku CNK.  Następnie pojechaliśmy na Starówkę, żeby zjeść obiad w „Bazyliszku”. Po posiłku wyruszyliśmy do muzeum w Zamku Królewskim. Tam pani przewodnik mówiła nam jak wyglądało życie króla, jak nazywają się różne pokoje i co się w nich robiło. Na koniec pochodziliśmy po Starym Mieście i poszliśmy pod pomnik Małego Powstańca.

Wycieczka bardzo mi się podobała, a najbardziej planetarium. Ten wyjazd pozwolił nam lepiej poznać historię Polski oraz pokazał jak działa otaczający nas świat. Rozbudził nasze pasje i zainteresowania.