Ważne, żeby być razem – słów kilka o wyprawie w Tatry

W dniach 03-05.10.2022r. grupa uczniów z klas maturalnych razem z wychowawcą IVPE (4) o. Andrzejem Lisiakiem  i panem Sebastianem Popielem wybrała się na wycieczkę do Zakopanego. Naszym celem były wędrówki górskie. Nie próżnowaliśmy i od razu po przyjeździe odwiedziliśmy Wiktorówki, a następnie grupa śmiałków zdobywała Gęsią Szyję. Kolejnego dnia udaliśmy się nad Morskie Oko podziwiać ośnieżoną panoramę Tatr. Chętni nie skończyli swojej wędrówki na schronisku przy Morskim Oku. Po ciepłym posiłku poszli podziwiać Czarny Staw nad Rysami. Trasa była wyczerpują, gdyż podejście było strome, a w wyższych partiach gór występował śnieg. Jednak widoki wynagrodziły ogromny wysiłek. Mogliśmy podziwiać Wysokie Rysy cudownie oświetlone słońcem.

Ostatniego dnia w Zakopanem przywitało nas piękne słońce. Razem z panią przewodnik odwiedziliśmy interaktywne Muzeum Tatrzańskie, w którym mogliśmy poznać bliżej florę i faunę Tatr. Następnie udaliśmy się do Kuźni, by stąmtąd wjechaliśmy kolejką na Kasprowy Wierch.

Oprócz wspaniałych pieszych wędrówkę, wyjazd zbliżył nas do siebie. Codziennie przygotowywaliśmy wspólnie śniadania, kolacje oraz msze. Wieczorami graliśmy w gry i poznawaliśmy się lepiej. Az szkoda było wracać!  Ogromne podziękowania należą się organizatorowi – o. Andrzejowi Lisiakowi oraz opiekunowi – p. Sebastianowi Popielowi. Dziękujemy również naszej Pani Przewodnik, która pomagała nam w pokonywaniu wędrówek i dzieliła się z nami ogromną wiedzą na temat gór!