Wycieczka do Karpacza i okolic

W dniach 14-17 czerwca 2013 roku klasy I a i I b wspólnie z wychowawcami: p. Katarzyną Sumińską i p. Kamilą Stępień  wyruszyły do Karpacza. Wycieczka planowana od kilku miesięcy wreszcie doczekała się realizacji. Wszyscy zwarci i gotowi stawili się o 5.45 w miejscu zbiórki. Każdemu humor dopisywał, choć godzina była wczesna. Około godziny 11.30 dotarliśmy do Wrocławia, gdzie czekał na nas p. Przewodnik. Pierwszym punktem wycieczki było wejście na Sokolnik, skąd rozpościerał się piękny krajobraz, zapierający dech w piersiach.

Drugiego dnia zdobyliśmy na piechotę Śnieżkę- oczywiście każdy w swoim tempie, a trzeciego dnia zwiedziliśmy Zamek Chojnik, podziwialiśmy wodospad Kamieńczyka i wodospad Szklarka.

W dniu wyjazdu- dla odpoczynku odwiedziliśmy Park Miniatur Dolnego Śląska oraz Sztolnie Uranowe.

Do Łowicza wróciliśmy zadowoleni z pięknych widoków i słonecznej pogody, która towarzyszyła nam podczas całego wyjazdu.

Wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, że najważniejsze na szkolnych wycieczkach jest wesoła atmosfera i ludzie, z którymi chce się spędzić czas. Potwierdziła się też sentencja: „Nie ma horyzontów, których nie da się przekroczyć”.